doorbell press in homekit as action

As I get older my hearing is getting worse ,with my old doorbell “ring” it was easy to make the household smart lights flash when the doorbell was pushed. With my new HomeKit capable doorbell only movements not doorbell pushes are available for automation - that’s no good for me.

is apple interested in accessibility issues ? Please fix this quickly if so as I’m actually missing doorbell rings !

iPhone 13 Pro Max

Gepostet am 30. Jan. 2022 04:43

Antworten
Frage gekennzeichnet als Höchstrangige Antwort

Gepostet am 01. Feb. 2022 01:35

Dankeschön, ich habe jetzt ein App “eve for HomeKit” gefunden und jetzt sehe ich meine Türklingel as “Taste” (einmal drucken zweimal drucken lang drucken) , die problem scheint echt ein HomeKit defekt zu sein.

Die Logitech circle view doorbell hat keine App es ist nur über HomeKit einzurichten. (Genau wie man eigentlich es haben will ;-) )