Il semblerait que plus personne ne soit actif dans cette discussion. Si vous souhaitez reprendre la conversation, posez simplement une nouvelle question.

account id locked for security reasons

i've been my account id locked for security reasons,i tried to verified it by code sent to my phone number but they told me that they will sent instructions to my number after few days. so how long this recovery process takes ???
apple identity

<Titre Modifié par l’Hôte>

Publiée le 23 mars 2017 à 15h02

Répondre
3 réponses

Le 12 oct. 2018 à 14h31 en réponse à sadim

Voilà un joli exemple:

Dear XXXX XXX,

An account recovery request for your Apple ID XXX_XXX@XXX.lu was made from a Mac mini near PARIS, IDF on 11 October 2018 at 12:44:00 GMT+1. The contact phone number provided was +XX XX XX XX XX.

You will receive a text or a phone call at this number when your account is ready to recover on 25 October 2018 at 12:44:00 GMT+1. For updated status information or to provide additional information to help recover your account, please visit https://iforgot.apple.com

If you did not make this request or do not recognise the information presented above, you should cancel account recovery immediately to keep your account secure.

Sincerely,

Apple Support

14 jours pour réinitialiser un mot de passe? Sérieusement? Sachant que j'ai fourni le code envoyé par texto, je trouve cela risible sans compter que mon compte ne contient... Rien, c'est un compte pour des tests...

account id locked for security reasons

Bienvenue dans la Communauté d’assistance Apple
Un forum où les clients Apple s’entraident avec leurs produits. Faites vos premiers pas avec votre identifiant Apple.