Complain for Apple stor Hannover

On 12/24/2022, I came half an hour before the start of work to the headquarters of the Apple Center in Hanover and waited to enter the building. Indeed, the first person entered the building and met one of Apple's assistants.and i requested iPhone 14 pro Max 256 GB  two pieces , where she booked them, and here was the surprise that the girl went to another employee because she did not know to work on the system, and here he reserved the iPhone and executed it.  i’m the Apple has its customers. I have Apple for more than 12 years, and I come from an area that is about 150 kilometers away from the Apple Center in Hanover. I slept in the car until I achieved the fact that I was the first person to take the phone.  The work is not done by people who offend the word Apple, and I demand my right, and if this is not done, I will write about what happened in all the media, and I have the evidence

Gepostet am 24. Dez. 2022 02:12

Antworten
Frage gekennzeichnet als Höchstrangige Antwort

Gepostet am 24. Dez. 2022 03:10

Hallo ammar112

vielen Dank für deinen Beitrag in der Apple Support Community. 

Die Leute, die dies lesen sind nur Benutzer und sind hier um bei technischen Fragen zu helfen. Wir sind kein Kundenfeedback von Apple. 

Ich kann Dich nur ganz herzlich bitten, deine Erfahrungen / dein Feedback an Apple zu richten. Ich habe Dir einmal die entsprechende Seite herausgesucht.

Feedback - Apple.com Website - Apple

Auch wenn diese Seite auf Englisch ist, werden Feedbacks in deutscher Sprache ebenfalls berücksichtigt.

Alles Liebe

○ Apple Support ○ Apple-ID oder Passwort vergessen ○ Reparatur ○ Abrechnung und Abonnements