Audiobooks and radio play randomly even though "shuffle" is off

Hello community,

The weirdest thing takes place on my mom's iPhone 11 with the latest iOS version (it happened as well on previous major and minor versions): only audio books / radio plays from within Apple Music are played randomly. Music albums play in the intended sequence. "Shuffle" is turned off. Upgrading versions or shutting off the iPhone didn't help yet. Would you have any idea?

Best regards,

Marco

Gepostet am 06. Jan. 2023 11:47

Antworten