MacBook Pro makes noises as if I crushed a plastic bottle

A month ago I had this issue that the mac made these noises. I got in touch with Apple and I got an update to the latest software and I ran the scm. After that the noise disappeared. Yesterday it started again, I checked the software, it is the latest and I ran the smc again. The noise disappeared, but I came back today and my notebook get´s very fast hot. Now I ran the hardware diagnosis and no issues where found. I am in India and will be back in Germany in 2,5 weeks and would prefer to bring it to a retailer in Germany. But I would like to know if my mac book is under risk due to this noise and due to the fact that it runs hot fast. It is the september 2015 model, 15 inch. Before I left for India in september I brought it to a german retailer to let it check and clean inside. It was all fine and they did not find anything. Since then nothing special happened to it, no falling, not water, nothing. But I am worried.

Mac Pro

Gepostet am 16. Jan. 2019 10:57

Antworten