Photos from Oct 12-13 not synced

I went on holiday's with my husband's new iphone 14 (iCloud-Fotos on). I came back, showed the photos of those days to a friend. Then I sync'ed iCloud to old iphone 12 , saw the last photos were there and assumed it was OK, so I switched phones back with husband; when I wanted to post, I saw most of the Oct 12-13 photos are lost. They were RAW photos and videos (ie big) but I had unlimited data. What?!? of course I've done all in the help, looked in all the deleted folders and even restored an old backup to a spare phone but no photos. WTfluff?!? do I execute a funeral on icloud?

iPhone 12 Pro

Gepostet am 28. Okt. 2022 08:57

Antworten