iPhone has being hacked

Hi guys, I got some strange message on the screen from apple security wich said “hacker alert” and that my iphone had some trojans or malware, it also said immediate action is required. After I clicked on some button it switched to apple store and there was some anti-virus, I installed it and almost immediately it began a quick scan and detected a dangerous malware, but I had to pay, so I deinstalled this app and installed some anti-viruses and they didn’t spot it. could my iphone be hacked or was it a scam?

Gepostet am 21. Juli 2024 08:51

Antworten